Galerie: Historický trolejbus a autobus

Na snímku historický trolejbus typu Škoda 9 Tr (tento vůz je původem z Dopravního podniku města Pardubic a v rámci jízd historických vozidel v Jihlavě jezdil na speciální retrolice R1 mezi DPMJ, Březinkami, hlavním nádražím a centrem města). DPMJ provozov Na snímku v popředí historický autobus typu ŠL 11 (modro-bílý), určený pro regionální dopravu. Na snímku historický autobus typu Ikarus 280,49, určený pro městskou dopravu (tento vůz je původem z dopravního podniku v Budapešti – městské autobusy tam mají modrou barvu – a v Jihlavě v rámci jízd historických vozidel jezdil na speciální retrolice R3 m Na snímku historický autobus typu Ikarus 280,49, určený pro městskou dopravu (tento vůz je původem z dopravního podniku v Budapešti – městské autobusy tam mají modrou barvu – a v Jihlavě v rámci jízd historických vozidel jezdil na speciální retrolice R3 m Na snímku historický autobus typu Ikarus 280,49, určený pro městskou dopravu (tento vůz je původem z dopravního podniku v Budapešti – městské autobusy tam mají modrou barvu – a v Jihlavě v rámci jízd historických vozidel jezdil na speciální retrolice R3 m Na snímku historický trolejbus typu Škoda 9 Tr (tento vůz je původem z Dopravního podniku města Pardubic a v rámci jízd historických vozidel v Jihlavě jezdil na speciální retrolice R1 mezi DPMJ, Březinkami, hlavním nádražím a centrem města). DPMJ provozov Na snímku historický trolejbus typu Škoda 9 Tr (tento vůz je původem z Dopravního podniku města Pardubic a v rámci jízd historických vozidel v Jihlavě jezdil na speciální retrolice R1 mezi DPMJ, Březinkami, hlavním nádražím a centrem města). DPMJ provozov Na snímku interiér historického trolejbusu typu Škoda 9 Tr (tento vůz je původem z Dopravního podniku města Pardubic a v rámci jízd historických vozidel v Jihlavě jezdil na speciální retrolice R1 mezi DPMJ, Březinkami, hlavním nádražím a centrem města). D Na snímku stanoviště řidiče historického trolejbusu typu Škoda 9 Tr (tento vůz je původem z Dopravního podniku města Pardubic a v rámci jízd historických vozidel v Jihlavě jezdil na speciální retrolice R1 mezi DPMJ, Březinkami, hlavním nádražím a centrem Na snímku trolejbus sovětské výroby typu Ziu, tyto vozy se do tehdejšího Československa v rámci RVHP nedovážely, ale byly využívány i mimo území SSSR, tento vůz je kupříkladu původem z dopravního podniku v Budapešti. Na snímku trolejbus sovětské výroby typu Ziu, tyto vozy se do tehdejšího Československa v rámci RVHP nedovážely, ale byly využívány i mimo území SSSR, tento vůz je kupříkladu původem z dopravního podniku v Budapešti. Na snímku kloubový trolejbus typu Škoda 15 Tr. Vozy tohoto typu měly původně v Jihlavě také jezdit, jejich nákup se plánoval ještě před rokem 1989, po sametové revoluci z tohoto plánu ale nakonce sešlo, mimo jiné kvůli změněné situaci ve financování dopra