VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Návrat Aleše Padělka vázne na financích

Jihlava -Funkcionáři Dukly Jihlava a Mladé Boleslavi se dosud nedohodli na přestupu jihlavského odchovance.

15.6.2010
SDÍLEJ:

Aleš Padělek (v černém)Foto: DENÍK/Lubomír Stehlík

Návrat Aleše Padělka do mateřského klubu se protahuje. Třicetiletý útočník sice s týmem trénuje, podepsanou smlouvu zatím nemá. Důvodem jsou rozdílné pohledy mladoboleslavského a jihlavského klubu na podmínky transferu.

„Zatím se to nepohnulo žádným směrem,“ připustil v rozhovoru generální manažer HC Dukla Jihlava Bedřich Ščerban, který zároveň vysvětluje podstatu věci.

„Cena hráče je pro mě součtem jeho smlouvy plus částka, kterou musím zaplatit za přestup či hostování. My jsme zatím nedošli s Mladou Boleslaví ke shodě na částce, kterou bychom jim měli poslat,“ naznačuje tak Ščerban, že jsou požadavky druhé strany pro vysočinský tým vysoké. „Tím ale nijak nezpochybňuji nárok Mladé Boleslavi,“ dodává jihlavský manažer.

Nový partneři

Zatímco jednání ohledně přestupu uvízla na mrtvém bodě, zdárně pokračuje rozšiřování sponzorského portfolia pro další sezony. Během uplynulého týdne oznámil klub tři nové partnery.

„S tím jsem celkem spokojený. Ale nesmíme zapomenout, že jsme také o nějaké sponzory přišli,“ vysvětluje Bedřich Ščerban. „Mám-li být konkrétní, tak třeba odchod společnosti Grupo Picasso pro nás znamenal velký finanční výpadek. Pravdou ale je, že noví partneři nám tento propad pomohou vyrovnat,“ pochvaluje si šéf klubu stav naplňování rozpočtu.

Zlatý prsten

Zástupci jihlavského klubu včera rovněž uzavřeli dlouhodobou tipovací soutěž fanoušků slavnostním vyhlášením vítěze. „Byla to dlouhodobá soutěž, ve které fanoušci po celou sezonu tipovali přesný výsledek utkání,“ popsal princip soutěže Bedřich Ščerban.

„Soutěž probíhala přes textové zprávy, takže pro soutěžící byla zpoplatněná. Ale vítěz vyhrál originální zlatý prsten s logem Dukly.“

Nejlepším tipérem se stal Tomáš Ruta z Jihlavy. K zisku cenné trofeje („Prsten měl hodnotu zhruba patnáct tisíc korun,“ prozradil Ščerban) stačilo uhodnout čtyři přesné výsledky z celé sezony.

„To mě překvapilo, že jenom čtyři,“ divil se generální manažer Dukly.

„Ale tipovat výsledky bylo letos opravdu těžké. Hlavně při sérii domácích nezdarů a naopak solidní úspěšnosti na ledě soupeřů,“ připustil marketingový manažer Dukly Dušan Pařil.

Autor: Karel Líbal

15.6.2010 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Lukáš Krpálek.

Slušná premiéra mezi titány. Jihlavský judista Krpálek se nelekl

Ilustrační foto.

Chřipka zabila už třináct lidí. Zdá se však, že ztrácí na síle

Hledají se snímky sochy Klasů a dalších plastik

Jihlava – Žulová plastika klasů, která dřív stála před budovou Společných zemědělských podniků v Jihlavě, ale i plastika s názvem Vysočina, která byla umístěna před hotelem Jihlava.

Děti poděkovaly dárcům formou představení

Humpolec – Děti z dětského domova Humpolec dostaly od firmy Osma Komorovice finanční dar. Výrobce plastových potrubních systémů Osma předal v lednu dětem výtěžek konkrétně ze své tradiční akce Oktoberfest pořádané pro obchodní partnery.

Startuje osmý ročník soutěže Žena regionu

Vysočina – Hledá se výjimečná žena Kraje Vysočina. Pokud někdo zná ve svém okolí vhodnou adeptku, může ji nominovat do 8. ročníku celonárodní soutěže Žena regionu. Přihlášky je možné posílat už jen do 1. března.

Michal Tung o EET: Také Vietnamci pořizují pokladny na poslední chvíli

Zavedení elektronické evidence tržeb se od března nevyhnou ani vietnamští obchodníci. Jejich počet se odhaduje na 20 tisíc a jejich tržby podle odhadů mohou mezi maloobchodníky činit až 70 procent. Na konci loňského roku mělo v ČR trvalý pobyt přes 48 tisíc Vietnamců. Na jejich přípravu na zásadní změnu pro způsob obchodování se Deník zeptal vietnamského podnikatele Michala Tunga, který na ni své krajany již několik měsíců připravuje.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies