Pelhřimov se tak začátkem nového školního roku rozroste o pět dalších prodejen. V nově vzniklém obchodním centru návštěvníci najdou například elektro-niku, hračky a papírnictví, drogistické zboží, textil
a domácí potřeby.

Maloobchodní prodejci, kteří zboží podobného typu prodávají poblíž či přímo 
na tamním Masarykově
náměstí, jsou, i přes menší obavy, s touto nově vznikající konkurencí smířeni.
„To, že vznikne v Pelhřimově další obchodní centrum, ubere zákazníky všem, to je jasné. Velké obchoďáky ale lákají lidi pořád, to jsme pocítili, i když postavili obchodní centrum u Kauflandu," postěžoval si Milan Brož, který na zmíněném náměstí prodává elektroniku.

Prozradil také, že prodej zboží na pelhřimovském náměstí není ani tak žádná hitparáda. „Tato lokalita je celkově špatná pro prodej. Navíc když je teď v centru Pelhřimova zpoplatněné parkování, tak sem nikdo nechce jezdit. Lidé si tak raději zajedou k obchodním centrům, kde mohou parkovat zadarmo," popsal problémy spojené s umístěním prodejny v nevyhovující lokalitě Milan Brož.

Ani Iva Krpálková, majitelka dvou tamních prodejen papírnictví, nekomentuje právě budované centrum ve městě příliš pozitivně. „To víte, že se bojím, že přijdeme o několik zákazníků. Jak se to ale nakonec bude vyvíjet, uvidíme, až obchodní centrum v Pelhřimově otevřou," řekla Iva Krpálková.

V rozhodování, kde zákazník nakonec nakoupí, bude prý také důležitá cena. „Záležet taky bude hodně na tom, jaké budou mít 
v novém papírnictví, jež bude součástí obchodního centra, ceny. Co tady slyším od zákazníků, tak prý máme ceny dobré. Zákazník u nás najde levnější zboží jak oproti Kauflandu, Bille, kde také nabízí nějaký sortiment tohoto druhu, tak 
i oproti ostatním papírnictvím," porovnala ceny Krpálková. Přemítala také 
o tom, že v Pelhřimově už
je prodejen s papírnickými, školními i kancelářskými potřebami víc než dost.

S novou konkurencí ve městě si nedělá hlavu ani majitelka tamního hračkářství, která si nepřála zveřejnit své jméno. „Je samozřejmé, že po tom, co ve městě postaví nové obchody, tak zákazníci ubudou, ale jiní zase přibudou, tak už to bývá," řekla s tím, že konkurence byla, je a bude. „Kdybych se měla bát toho, že mi zákazníci utečou za konkurencí, v tomto přípa-dě do nového obchodního centra, tak bych nemohla prodávat," dodala.

Marketingové tahy ale proto, aby nalákala nové zákazníky, majitelka dělat neplánuje. „To, že bych na měsíc zavedla slevy a nabízela nějaké výhodné balíčky, mi ale zákazníky nastálo nezaručí," ukončila.
Výstavba obchodního centra, u kterého vznikne 
i nové parkoviště, vyjde podle hlavního projektanta stavby Jana Hyliše na třicet milionů korun.