VYBERTE SI REGION

Křižovatkou Jiráskova - Fritzova má v budoucnu projet více aut

Jihlava - Úprava frekventované křižovatky ulic Jiráskova, Fritzova a Zborovská u jihlavského autobusového nádraží začala. Cílem je zmodernizovat světelnou signalizaci a řízení křižovatky.

13.8.2012
SDÍLEJ:

Úprava křižovatky u autobusového nádraží v Jihlavě by se měla obejít bez uzavírek.Foto: Magistrát města Jihlavy

„Křižovatka bude mít výrazně vyšší propustnost než dosud. Systém automaticky vyhodnocuje množství vozidel a upravuje časy průjezdů v jednotlivých směrech," uvedl náměstek primátora pro oblast dopravy Josef Kodet (KDU-ČSL).

Stejný systém řízení je zatím pouze na jedné z dvanácti světelných křižovatek v Jihlavě, a to u City Parku ulice Znojemská a Hradební. Do budoucna jihlavská radnice slibuje úpravy také dalších frekventovaných křižovatek.

Rekonstrukce zahrnuje výměnu stožárů, světel a kabelů a uložení indukčních smyček do vozovky, které snímají průjezd vozidel.

Úpravy by se měly obejít bez uzavírek a objízdných tras. „Pracovat se bude vždy v jednom pruhu, doprava se bude svádět do druhého volného pruhu. Požádali jsme o součinnost Policii ČR, která by v případě komplikací křižovatku řídila," doplnil náměstek primátora Josef Kodet. Ve výběrovém řízení na úpravu křižovatky nabídla nejnižší cenu, a to 3,8 milionu korun, brněnská firma Patriot. Veškeré práce by měly být hotové do konce srpna.

Autor: Dana Křížková

13.8.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Rádi nejsme, protože to bude skupina smrti

Jihlava – Minule jezdili doprava, teď budou cestovat na druhou stranu. I takhle zjednodušeně by se dala popsat změna, která čeká v nové prvoligové sezoně na výběr BC Vysočina.

Magistrát mění telefonní čísla

Jihlava – Jihlavský magistrát od pondělí mění telefonní čísla všech pracovišť magistrátu, městské knihovny i městské společnosti Jihlavské vodovody a kanalizace (JVAK).

Česko se stalo montovnou Evropy. Pět dopadů, které to na nás má

Na makroekonomických číslech něco nesedí. Česko vykazuje slušný růst ekonomiky, tažený hlavně průmyslovou výrobou a exportem. Navzdory tomu dál působíme v rámci Evropské unie jako chudí příbuzní s průměrným hrubým příjmem 27 tisíc korun, tedy v přepočtu 1000 eur. Od roku 2008 se nám nedaří dotahovat Německo ani Rakousko. Za slušnými makroekonomickými čísly se totiž skrývá problém na mikroúrovni. Příliš mnoho podniků v Česku plní roli pouhé montovny, zatímco lukrativní výzkum a vývoj i marketing a dodávku zákazníkovi zajišťují zahraniční mateřské koncerny.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies