Supersport Huracán Tecnica je univerzálním náčiním a z ostatních verzí tohoto modelu si podle jeho tvůrců bere to nejlepší. Z okruhově zaměřené bestie STO je to zběsilost a výkonnost, z verze EVO komfort a možnost každodenního ježdění a z modelu EVO RWD radost a maximální požitek z jízdy. Spojuje tak tři pilíře: Lifestyle, zážitky i úsilé o dosažení co nejlepšího času na závodním okruhu.

Auto si ze všech úhlů pohledu můžete prohlédnout v naší fotogalerii. Přinášíme i pohledy do interiéru.

Srdcem vozu je stejný pohonný agregát, který známe od jeho stájového kolegy STO. Atmosférický, uprostřed umístěný vidlicový desetiválec o objemu 5,2 litru poskytuje výkon 640 koní a produkuje maximální točivý moment 565 Nm při 6 500 otáčkách za minutu. Váha vozu činí 1379 kg s poměrem hmotnost/výkon 2,15 kg/koně. Z klidu na stokilometrovou rychlost se dostane během 3,2 sekundy, přičemž dvojnásobná rychlost zabere 9,1 sekundy.

Ferrucio Lamborghini začínal jako výrobce traktorů
Zakladatel Lamborghini následuje svého soka z Ferrari do automobilové síně slávy

Součástí výbavy je systém LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata), který řídí dynamické chování vozu, tedy koordinaci pohonu kol, vektorování točivého momentu a pokročilé kontroly trakce. Informace se promítají na obrazovku, kde si můžete prohlédnout teplotu brzd, náklony vozidla, tlaky v pneumatikách a další.

I design je jiný…

Přepínačem na volantu si lze zvolit ze tří jízdních režimů. V režimu Strada je jízda optimalizována pro pohodlnou každodenní jízdu. Prostřední mód Sport omezí systém P-TES. Auto začne být více přetáčivé, sedmistupňová převodovka dostane motor do vyšších otáček a plynový pedál začne být znatelně citlivějším. Pokud přepnete knoflík do režimu Corsa, Tecnica se stane pravým dravcem.

Koncepční vůz Lamborghini Huracan Sterrato
Co chystá Lamborghini? Novinky s klasickým spalovacím motorem ukáže už jen letos

Tecnica se od sourozenců pozná snadno. Nově tvarovaná kapota a kryt motoru jsou z uhlíkových vláken, přední nárazník ve tvaru písmene Y je inspirován závodním speciálem Super Trofeo EVO2. Přepracované zadní blatníky s optimalizovaným přívodem vzduchu zdůrazňují koncovky výfuku ve tvaru šestiúhelníku. Oproti Huracán EVO RWD se zvýšil aerodynamický přítlak o 35% zatímco odpor vzduchu se snížil o 20%. Nové Lambo obouvá 20” pneumatiky Bridgestone Potenza Sport.

Huracán Tecnica stojí 239 000 eur což je asi 5 878 000 Kč.