Na letošní tři domácí zápasy přišlo v Jihlavě necelých třináct set diváků. Z toho polovina na úvodní duel se Zbrojovkou.

Poté následovala tristní návštěva na duel s Ústím nad Labem, v sobotu proti Třinci to nebylo o moc lepší. „To je holt druhá liga. Lidi na to teď nechodí, navíc Jihlava je hokejové město,“ hledal důvody nejslabší letošní návštěvy ústecký asistent trenéra a bývalý jihlavský gólman Jaromír Blažek.

Letošní návštěvy v Jihlavě
Varnsdorf 350
Dukla 635
Vlašim 515
Opava 615
Táborsko 433
Sparta B 653
Vyškov 393
Brno 593
Ústí n. L. 316
Třinec 386
průměr na zápas: 489

Návštěvnosti nesvědčí ani poněkud ospalá marketingová aktivita klubu. Kdysi výstavní skříň klubu, webové stránky, i facebookový profil FC Vysočina hodně ustrnuly. „Po nějakých dvaceti letech jsme změnili klubového marketéra a nějakou dobu nám trvalo, než jsme našli nového,“ uvědomuje si komunikační problém směrem k fanouškům Lukáš Vaculík. „Nyní jsme již toto pole obsadili a začínáme pracovat na tom, abychom značku FC Vysočina opět oživili.“

Od prvního dubna se o komunikační stragegii klubu stará P-TEAM. První vlaštovkou byla možnost stáhnout si zápasový program do mobilu právě z webových stránek klubu. „Internetové stránky budou základem naší komunikace s fanoušky,“ potvrzuje za společnost Kateřina Vašků.

Nové logo FC Vysočina Jihlava.Zdroj: Deník

Příchozí se mohou těšit na pivo zdarma ke každé vstupence, ještě na nejbližších dvou zápasech bude pro diváky otevřen i VIP prostor v červeném komíně tribuny za brankou.

Na další spolupráci s fanoušky a jejich aktivním zapojení se momentálně pracuje. „Další aktivity směrem k fanouškům pochopitelně plánujeme,“ potvrzuje Vašků. „Inovovali jsme například logo klubu, kam jsme decentním způsobem zakomponovali růžovou barvu. Rádi bychom totiž na jihlavském stadionu přivítali celé rodiny včetně manželek či přítelkyň a udělali ze stadionu komunitní místo nejen pro muže a milovníky fotbalu.”

Zda si fanoušci opravdu znovu najdou cestu do ochozů jihlavského fotbalového stadionu, se ukáže v nadcházejících deseti dnech. FC Vysočina bude hrát třikrát doma. Postupně přivítá tuto středu Líšeň, za týden ve středu Chrudim a v sobotu poté Prostějov.