Dva nové stánky v areálu stadionu obohatily nabídku občerstvení pro fanoušky. V provozu zůstala i tradiční kavárna Paseka. Příchozí si rozšíření nabídky velmi pochvalovali.

Masivní lavina kritiky se valila na vedení FC Vysočina po prvním letošním domácím ligovém utkání. Klub přislíbil nápravu, která již byla částečně vidět během utkání s Táborskem. Diváky potěšila především širší nabídka občerstvení. Další bolavé body si fanZdroj: Deník/Karel LíbalZa operativní reakci si klub zaslouží pochvalu. Otázkou zůstává, zda by tento počet občerstvovacích míst stačil při vyšší návštěvě, než bylo pátečních necelých pět set diváků. „Jsme připraveni dále jednat s provozovateli a nabídku i rozšiřovat,“ podotkla Kateřina Vašků z marketingové firmy P Team, která s Vysočinou spolupracuje.

Při debatě s fanoušky po utkání potom nejen ona, ale také sportovní ředitel FC Vysočina Lukáš Vaculík detailně představili nejbližší i dlouhodobější plány se směrováním klubu: „Chtěli bychom, aby stadion Vysočiny nebyl jen místem, kam se jednou za čtrnáct jde na fotbal, ale stal se místem setkávání lidí i mimo zápasy.“

Vypadá to, že se pro diváky v Jihlavě blýská na lepší časy. Jediným zádrhelem při posledním utkání byl výdej objednaných vytištěných permanentních vstupenek. Fronta u okénka byla dlouhá a řada diváků se dostala do hlediště až po začátku duelu.

Jak vypadala situace s občerstvením, návštěva na utkání i debata po jeho skončení se můžete podívat v naší fotogalerii nebo videu.