Zdroj: se souhlasem ICOM transport
Parciální trolejbusy budou do Antonínova Dolu zajíždět "na baterky", z průmyslové zóny nepotřebují troleje.
Zdroj: Deník/Martin Singr
Parciální trolejbusy budou do Antonínova Dolu zajíždět "na baterky", z průmyslové zóny nepotřebují troleje.
Zdroj: Deník/Martin Singr
Symbolický snímek z Antonínova Dolu - trolejbus je v popředí, zatímco autobus ustupuje do pozadí.
Zdroj: Deník/Martin Singr
Pokud trolejbus nestojí v ideální pozici, může být natrolejování s problémy. Pak musí řidič vystoupit.
Zdroj: Deník/Martin Singr
Jihlavský dopravní podnik preferuje elektrický pohon, je to ekonomické i ekologické.
Zdroj: Deník/Martin Singr
Parciální trolejbusy budou do Antonínova Dolu zajíždět "na baterky", z průmyslové zóny nepotřebují troleje.
Zdroj: Deník/Martin Singr
Parciální trolejbus nemá oproti konvenčnímu nijak specifické ovládání.
Zdroj: Deník/Martin Singr
Natrolejování může řidič provádět z vozu, nemusí vystupovat.
Zdroj: Deník/Martin Singr
Karel Trojan z odboru dopravy před jednou z nových měníren.
Zdroj: Deník/Martin Singr
Parciální trolejbusy budou do Antonínova Dolu zajíždět "na baterky", z průmyslové zóny nepotřebují troleje.
Zdroj: Deník/Martin Singr
Parciální trolejbusy budou do Antonínova Dolu zajíždět "na baterky", z průmyslové zóny nepotřebují troleje.
Zdroj: Deník/Martin Singr
Před halou Bosch Diesel se mohou trolejbusy míjet. Troleje jsou k tomu uzpůsobené.
Zdroj: Deník/Martin Singr
"Shodit klacky" a pokračovat v jízdě? Pro parciální trolejbus žádný problém.
Zdroj: Deník/Martin Singr