Galerie: Srovnání typů Škodovek ze 70. let

Řada 105/120 byla zase jen vylepšením Škody 100/110 Měly totiž stejný podvozek Škody 105/120 působily úzce. Proto se také exemplářům do doby před faceliftem říkalo užovka Interiér už byl v porovnání s předchůdcem modernější Tvar sedaček se moc nezměnil, koženkový potah nahradila látka Lůžková úprava zůstala Vzadu byl docela solidní prostor Motor spolupracoval se čtyřrychlostní převodovkou Vedle parkovací brzdy už mezi sedačkami zůstala jen páčka sytiče Jelikož ventilační soustava dostala speciální ovládací panel Také se spínací skříňka přestěhovala z podpalubí vedle volantu Otáčkoměr ovšem ve většině verzí chyběl nadále Na dveřích se ocitly nové kliky Větrací okénka už k dispozici nebyla Nádrž se přestěhovala dozadu Kufr byl mělký Model Škoda 105 na oficiálním snímku Nákres dokumentující stavbu vozu Původně byly na zádi větrací otvory a chyběl spoiler Přístrojová deska působila docela úhledně Verze pro západní Evropu dostaly například litá kola Auto se vyvíjelo i s ohledem na zlepšení bezpečnosti Ze sedanu se opět odvodilo také kupé Modernizované provedení z roku 1983 již vypadalo a jezdilo zcela jinak