Kdo ale čekal, že zazní sumy peněz, které pivovar do jihlavského hokeje nalije, ten se zmýlil. „Mohu prozradit, že podmínky smlouvy o generálním partnerství odpovídají první lize. Kontrakt zahrnuje bonusy za postup v play off a do extraligy. Myslíme i na extraligový titul,“ řekl obchodní ředitel pivovaru Miloš Vostrý.
„Domluvili jsme se, že nebudeme hovořit o poskytnuté sumě. Smlouva je na pět let a má zajistit zajistit Dukle zajímavou částku do rozpočtu,“ zmínil jednatel Dukly Jihlava Bedřich Ščerban. Naplňuje rozpočet ve výši kolem 36 milionů korun.
„Jednání s pivovarem stálo hodně času. Získání generálního partnera je dobrá startovací pozice do dalších let,“ uvedl Ščerban.
„Generální partnerství není jen o financích. Je i o tom, že partneři stráví nějaký čas spolu a spolu se budou rozvíjet,“ podotkl bývalý hokejový obránce.
Ročně by do Dukly měla přitéci částka v řádu milionů korun.
„Víte, co je v té smlouvě? Že se na led musí vrátit Jarda Holík,“ pobavil lidi v pivovaře moderátor Dne Ježka Michal Suchánek, známý z televizního pořadu Tele Tele. Šlo samozřejmě o „blafování“.
Na rozdíl od sponzorské sumy byly odtajněny dresy. „Ve dvanáct hodin ještě neexistovaly,“ pronesl jednatel Dukly Bedřich Ščerban.
Focení hráčů bylo posunuto
Dresy překvapily novým logem ježka. „Právě logo pivovaru nás brzdilo ve výrobě dresů. Museli jsme zrušit plánované focení hráčů,“ pokývl hlavou šéf Dukly.
„Jak se změnili majitelé pivovaru, tak se změnila i obchodní a marketingová strategie firmy. Jdeme zpět na trh a v té souvislosti chystáme i změnu etikety lahví,“ poznamenal obchodní ředitel pivovaru Miloš Vostrý.