Reklamy nakreslila na Horáckém zimním stadionu skupina brigádníků. „Používáme speciální barvy, které se dávají i na fasády. Loga se přenesou na led pomocí papírových šablon a rydel a pak se maluje. Barva schne okamžitě,“ popsal majitel reklamní agentury Dušan Smolík. Na ledě se prezentují nejvýznamnější partneři klubu.

Jejich loga bude pravděpodobně v sezoně nutné namalovat ještě jednou. „Problém není v barvě, ale spíš v kvalitě vody. Rolbaři vám tady na stadionu potvrdí, že voda není ideální. Je trošku kalnější, intenzita barev tím pádem postupně slábne,“ vysvětlil Smolík. Malby se podle něj obnovují i na jiných stadionech – dvakrát až třikrát za sezonu.

Nejtěžší na kreslení je údajně logo dopravního podniku. Jen vytvoření znaku města Jihlavy se lvy a ježky zabere asi hodinu a půl práce. „Na stejnou dobu třeba vychází celé logo firmy Colas. Přetáhnout se nesmí,“ poznamenali brigádníci, absolventi gymnázia Tomáš Gabriel a Vít Pavlovič.