Návrat Aleše Padělka do mateřského klubu se protahuje. Třicetiletý útočník sice s týmem trénuje, podepsanou smlouvu zatím nemá. Důvodem jsou rozdílné pohledy mladoboleslavského a jihlavského klubu na podmínky transferu.

„Zatím se to nepohnulo žádným směrem,“ připustil v rozhovoru generální manažer HC Dukla Jihlava Bedřich Ščerban, který zároveň vysvětluje podstatu věci.

„Cena hráče je pro mě součtem jeho smlouvy plus částka, kterou musím zaplatit za přestup či hostování. My jsme zatím nedošli s Mladou Boleslaví ke shodě na částce, kterou bychom jim měli poslat,“ naznačuje tak Ščerban, že jsou požadavky druhé strany pro vysočinský tým vysoké. „Tím ale nijak nezpochybňuji nárok Mladé Boleslavi,“ dodává jihlavský manažer.

Nový partneři

Zatímco jednání ohledně přestupu uvízla na mrtvém bodě, zdárně pokračuje rozšiřování sponzorského portfolia pro další sezony. Během uplynulého týdne oznámil klub tři nové partnery.

„S tím jsem celkem spokojený. Ale nesmíme zapomenout, že jsme také o nějaké sponzory přišli,“ vysvětluje Bedřich Ščerban. „Mám-li být konkrétní, tak třeba odchod společnosti Grupo Picasso pro nás znamenal velký finanční výpadek. Pravdou ale je, že noví partneři nám tento propad pomohou vyrovnat,“ pochvaluje si šéf klubu stav naplňování rozpočtu.

Zlatý prsten

Zástupci jihlavského klubu včera rovněž uzavřeli dlouhodobou tipovací soutěž fanoušků slavnostním vyhlášením vítěze. „Byla to dlouhodobá soutěž, ve které fanoušci po celou sezonu tipovali přesný výsledek utkání,“ popsal princip soutěže Bedřich Ščerban.

„Soutěž probíhala přes textové zprávy, takže pro soutěžící byla zpoplatněná. Ale vítěz vyhrál originální zlatý prsten s logem Dukly.“

Nejlepším tipérem se stal Tomáš Ruta z Jihlavy. K zisku cenné trofeje („Prsten měl hodnotu zhruba patnáct tisíc korun,“ prozradil Ščerban) stačilo uhodnout čtyři přesné výsledky z celé sezony.

„To mě překvapilo, že jenom čtyři,“ divil se generální manažer Dukly.

„Ale tipovat výsledky bylo letos opravdu těžké. Hlavně při sérii domácích nezdarů a naopak solidní úspěšnosti na ledě soupeřů,“ připustil marketingový manažer Dukly Dušan Pařil.