Agentura, která měla na starosti organizaci, nebyla v některých sektorech schopná zajistit místo divákům, kteří si zakoupili vstupenky na sezení. Dražší místa totiž bez skrupulí obsadili často ti, kteří si pořídili levnější vstupenky na stání.
Místo placených pořadatelů tak pořádající agentura klidně mohla ke vchodům postavit papírové panáky, na kterých by byly vyvěšeny v tu chvíli bezcenné plánky se sektory pro sezení a sektory pro stání. Pořadatele by to vyšlo levněji, ale se stejným výsledkem pro značnou řadu podvedených diváků. To, že si přinejmenším desítky ošizených stěžovalo na obsazení svých míst, pořadatele absolutně nezajímalo… Pořadatelská organizace v tu chvíli naprosto selhala.
Může se mluvit o štěstí, že v některých diváckých sektorech nedošlo k bitce, protože atmosféra před začátkem koncertu tam byla opravdu pořádně hustá.
Solidní agentura by se tedy lidem, kterým takto pokazila jinak skvělý umělecký zážitek, měla minimálně prostřednictvím médií veřejně omluvit. Je toho schopná?