Ten je z nové výzvy doslova nadšený. „Poté, co jsem měl možnost se v ní svézt, jsem byl úplně ohromen! Bylo to něco, jako láska na první pohled… Nebo možná spíš jako návrat k dávné lásce,“ neskrývá nadšení Ouředníček, který po čtyřech letech s Fordem Ranger přesedá do Toyoty Hilux.

Zkušený jezdec, který byl již v první desítce absolutního pořadí mezi automobily, poukazuje na známý fakt. „Toyota má v sobě neuvěřitelně pozitivní náboj, vyrábí výborná závodní auta a panuje v ní příjemná lidská atmosféra. Rozhodnutí posunout se dál bylo nejintenzivnější ve chvíli, kdy vyhrála vůbec nejtěžší Dakar v Peru a nejen to vedlo náš tým k přemýšlení o změně. O tom, že je její technika na nejvyšší úrovni, jsme se přesvědčili také na letošním Dakaru. Předjet Toyotu téměř není možné,“ usmívá se tradičně dobře naladěný Ouředníček.”

Na Vysočině pak tým našel strategického spojence. „Našim spojencem a novým hlavním partnerem je dealerství Toyoty, jihlavská společnost HS Automobil. Všechno bylo neuvěřitelně hektické, ale jsem nesmírně rád, že jsme tuto skvělou nabídku dostali a mohli jsme ji s radostí přijmout.”

Na rok 2022 má další sen. „Napřesrok bychom se rádi dostali do továrního týmu. Věříme, že se nám všem bude díky tomuto novému partnerství dařit a napřesrok už pojedeme na Dakar v továrním voze Toyota Gazoo Racing,“ netají se ambicemi pilot z Velkého Meziříčí.

Další podstatnou novinku však může oznámit už letos. „V příštích týdnech je úkolem všech lidí v týmu připravit techniku i posádky na Dakar 2021. Vedle speciálu Toyota Hilux chceme mít na startu ještě druhou týmovou posádku s Toyotou Land Cruiser,“ říká pilot.

Na hektické chvíle ke konci roku je už ale posádka zvyklá. „Čeká nás hodně práce. Na autě, na nás, nesmíme v ničem podcenit zejména koronavirovou situaci,“ dodává třebíčský kopilot David Křípal.

Blížící se Dakar (3. – 15. ledna) se uskuteční opět výhradně v Saúdské Arábii. Start a cíl bude v městě Džidda. Pandemická situace znemožnila start v okolních státech, ten se plánuje v dalších letech.