Jubilejní čtyřicátý ročník bude pro Prokopa tak trochu návratem do zajetých kolejí. Na místě navigátora se totiž znovu objeví Jan Tománek, se kterým má odjeto velké množství závodů. Loni seděla na místě kopilota Rakušanka Ilke Minorová, na jejíž vrub šlo i několik chyb.
„Posledně jsme zbytečně moc bloudili. Měli jsme na svém kontě i nějaké desítky penalizačních vteřin. Doufám, že teď to bude o dost lepší,“ přál si závodník, který opět usedne do vozu ford.
S nástrahami jihoamerického kontinentu už nějaké zkušenosti má, takže by chtěl zajet svůj nejlepší výsledek: být do desítky. „Naše auto je o dost rychlejší než letos v lednu. To se ukázalo i na posledním závodě v Maroku, kde jsme dokázali držet krok s absolutní špičkou a skončili šestí. Z tohoto důvodu by měl být i náš cíl vyšší. Ano, našem cílem je desítka, takže o ni chceme rozhodně bojovat,“ tvrdí odhodlaně Prokop.
Dobře i ale uvědomuje sílu české koruny v měření sil s eurem, které plní měšce silných evropských týmů. „Rozdíl mezi továrními vozy a tím naším je pořád hodně znatelný. Navíc oproti minulým ročníkům bude nárůst počtu posádek, rozhodně nám nikdo nic nenechá zadarmo.“
Spolehnout se naopak bude moci na zázemí stáje Buggyra, spolupracovat bude s Martinem Kolomým, jenže se svou Tatrou opět představí jako největší české želízko v soutěži kamionů.