Základ k dalšímu velkému úspěchu položil Prokop v náročné sobotní etapě. Po ní si držel v celkovém pořadí šestou příčku. Přestože zvolil opatrnější taktiku, dokázal odolat dotírajícímu Katařanovi Attiyahovi i letos vynikajícímu Noru Östbergovi, který necelou půl minutu ztráty stahoval celých šest rychlostních zkoušek.
Östberg se tedy během odpoledne před české duo dostal, ale po odstoupení Rusa Novikova kvůli potížím s vodní pumpou si česká posádka udržela šestou pozici průběžného pořadí. „V Řecku jako snad nikdy jindy pociťujeme rozdíl v přístupu k závodění s vlastním versus s pronajatým či továrním vozem. S Martinem jsme se dohodli, že raději určitá místa „prodá", než abychom si koledovali o desetitisícilibrovou extra fakturu z M-Sportu. Někteří fanoušci z toho asi nejsou nadšeni, ale my se v první sezoně s WRC nehodláme pustit do stylu věnec, nebo kotrmelec jako někteří naši soupeři. Radši si přivezeme dobré body a nasbíráme zkušenosti s novým vozem," nechal se slyšet manažer týmu Qurin Müller.
Včera si Prokop potom ještě o jednu příčku polepšil, kvůli havárii totiž musel ze druhého místa odstoupit Nor Petter Solberg. V úvodní erzetě závěrečné etapy se svým fordem ocitl mimo trať a při nehodě utrhl zadní kolo. Přišel tak o druhou příčku průběžného pořadí seriálu.
Prokop zůstal v Řecku jen o příčku za svým maximem, kterým je čtvrté místo z předchozí Argentinské rallye. Celkově je stále sedmý. Do konce sezony zbývá ještě sedm rallye.