Meziměsíční nárůst v počtu registrovaných zákazníků je kolem dvaceti procent. „Se startem Makro Drive-In v Jihlavě jsme velmi spokojeni. Prodejní cíle pobočka překračuje každý měsíc průměrně o třicet procent oproti plánovanému obratu,“ sdělila Romana Nýdrle, firemní manažerka komunikace.

Služba Makro Drive-In slouží především provozovatelům restaurací, hotelů a maloobchodníkům. Cílem je nakupujícím ušetřit čas a náklady spojené s dopravou. Princip služby je velmi jednoduchý. „Zákazník si vybere zboží z běžné nabídky Makra, objedná zboží do 10 hodin prostřednictvím e-mailu nebo po telefonu a už do 24 hodin během pracovních dní bude jeho objednávka spolu s fakturou připravenou k vyzvednutí v Makro Drive-In Jihlava,“ vysvětlil postup Miroslav Králík, ředitel velkoobchodu Makro v Brně.

Jihlavská pobočka Makro Drive- In se nachází v areálu firmy Sapeli, kde má k dispozici celkem dvanáct nákladních ramp. „Snažíme se spolupracovat s místními dodavateli a zpracovateli surovin. Pevně věříme, že se koncept osvědčí a budeme ho moci rozšířit i do dalších regionů,“ dodala Romana Nýdrle. (bdv)