Jedním z důvodů je převzetí zřizovatelské funkce k městskému muzeu a pochopitelný zájem radnice na přílivu turistů. „Měli by se však probudit místní podnikatelé, turisté o víkendu prakticky nemají možnost se ve městě najíst," postěžoval si Skočdopole.

Jediná otevřená Zámecká restaurace podle něj téměř pravidelně hostí svatby nebo je zadána k jiným účelům. „Hlásí se nám cestovní kanceláře se zájemci o židovské a další památky, ale lidé si s mírnou nadsázkou musí brát svačinu s sebou," dodal starosta.

Za více než půl milionu korun pořídila radnice dva propagační filmy o historii a současnosti Polné, interaktivní CD s informacemi o městě a okolních obcích s odkazy na jejich webové stránky, DVD nosič s fotografiemi Polné a Polenska, šedesátistránkovou publikaci a samostatné letáky k jednotlivým památkám.

Na Husově náměstí by se měl už koncem dubna objevit první informační kiosek ve městě, který zájemcům umožní přístup na internet.