Nejenže šampionát přitáhl pozornost diváků , mnohým lidem dal také práci, od propagace a vstupenek až po autobusovou dopravu.

Práci s novoměstským biatlonovým mistrovstvím měla ještě před jeho začátkem třebíčská reklamní agentura Yashica. „Zajišťovali jsme veškeré montáže reklamních panelů a také tvorbu reklamních předmětů. Je toho opravdu hodně. Projektu se ale věnujeme stále, po celý průběh šampionátu," potvrdila Dana Pilařová z obchodního oddělení. „Takové projekty vyžadují obecně dlouhodobou práci celého týmu lidí. Osobně pracuji na věcech, které mám na starosti, od konce září loňského roku," dodala.

Prodejním místem vstupenek je v Třebíči obchůdek s hudebními nástroji Vladimíra Mijoviče. „Zájem o lístky je velký, nebál bych se říct, obrovský. Takový zájem lze srovnat snad jen s koncertem Kabátů," upozornil s tím, že ten největší zaznamenal v minulém týdnu ve středu a čtvrtek. „Lístky nabízíme přes terminál už asi půl roku. Jsme ale pouze prostředníkem, vše si zajišťuje společnost, která zprostředkovává prodej lístků od sportovních akcí až po balet, a to po celé zemi," upřesnil Mijovič.

Mikrobusy v dějišti

Přímo v dějišti světového mistrovství v biatlonu působí řidiči autobusového dopravce Uchytil CZ se dvěma mikrobusy. „Přepravujeme sportovce, novináře a organizátory mistrovství mezi okolními penziony, hotely a sportovišti. Máme hned několik stálých tras, po kterých se pohybujeme. Navíc jsme v první den mistrovství zajišťovali i dopravu středoškoláků z Třebíče a Velkého Meziříčí," připomněl spolumajitel společnosti Jan Uchytil.

Zároveň pochválil pořadatele za prozatím bezproblémovou spolupráci. „Akce pro děti proběhla hladce. Údajně tam bylo sedm tisíc školáků, přesto se příjezd i rozvoz obešel bez kolon. Organizátoři to zvládli dobře. Během mistrovství je také postaráno o naše řidiče, stravu mají zajištěnou společně s dobrovolníky," dodal Uchytil.

KAMIL ČERNÝ