Na tuto otázku hledají odpověď nejen lidé ze sousedních domů. „Obrázky Iglavia Parku, které jsem zatím viděla, se mi docela líbily. Bojím se ale, aby to nakonec nebyl druhý City Park,“ obává se Jiřina Novosadová.

„Kolem míst, kde by měly prostory s kancelářemi vyrůst, jezdím docela často s kočárkem. Hlavní je, aby projektanti vše dobře promysleli. Zamyslet by se měli hlavně nad zásobováním a parkováním,“ přitakala mladá maminka Renáta Uličná.

A k takovému zamyšlení právě dochází. Proč? Kvůli změně počtu parkovacích míst a kvůli řešení dopravy u Iglavia Parku.
Stavební firma PSJ se jako investor rozhodla požádat o ukončení posuzování původního záměru a předloží nový projekt.

Podle původního záměru měla místa pro zaparkování mimo jiné vzniknout mezi lipami u Jiráskovy ulice. To se nelíbilo radničnímu odboru životního prostředí.

„Od těch stání upouštíme, lipovou alej zachováme,“ reagoval mluvčí firmy PSJ Miroslav Fuks.

Další požadavek vznesl odbor územního plánování jihlavského magistrátu. Šlo o výstavbu společné stezky pro chodce a cyklisty podél silnice U Tunelu.

„Takové připomínky byly většinou již vyřešeny,“ ubezpečil Fuks.
Firma PSJ se musí ohlížet i na frekventovanou křižovatku ulic U Tunelu a Jiráskova.

Iglavia Park dá postupně práci asi dvěma tisícovkám lidí. Vznikne kolem 400 parkovacích míst. Stavba má být zahájena příští rok v květnu.