Některé vozy řídily i ženy, například za volantem tmavě modré Škody Favorit 135 L z roku 1990 seděla Jitka Jelínková. „Hodně mě bavily soutěže, nejlepší bylo hledání součástek v pytli. Ale celkově to bylo super, každá část programu měla něco do sebe,“ zhodnotila letošní ročník Ježkovy jízdy. Auto je pro ní přitom nové, má ho teprve měsíc a kromě něj má v garáži také „oktávku“. Čím tedy přijede za rok? „Žlutým favoritem,“ překvapila odpovědí.
Ona i všichni další účastníci se ráno sešli v Jihlavě, na Masarykově náměstí, které je jedno z největších v republice. Odtud se vydali směrem na Dobronín, do Polné, kde byl oběd a pak se přes Kamenici dostali zpátky. Na trase je přitom čekalo osm různých úkolů – kvízové otázky, ale také třeba házení šrouby nebo zpívání.

Odpoledne pak na náměstí panovala pohodová atmosféra, vystavené vozy přilákaly veřejnost, lidé se u historických skvostů fotili, hovořili s majiteli a den vyvrcholil vyhlášením výsledků. Motorkáři přitom dostali nabídku na zaslání cen poštou, pokud by se jim nevešly do batohu. Sajdkára tak přišla vhod.
Pohár hejtmana za celkové vítězství získal Jaroslav Zvolánek z Jihlavy, jehož předválečný vůz Aero 30 už předtím dostal cenu pro nejhezčí auto. „S tím člověk trochu počítal, je to nejstarší auto tady, ale celkového vítěze, to jsem opravdu nečekal,“ zhodnotil následně stylově oblečený vítěz.

Spokojení byli i pořadatelé. „Vyšlo počasí, letos jsme se věnovali propagaci a díky dotaci jsme mohli snížit startovné na sto korun na osobu, v čemž byl oběd,“ zhodnotil předseda Automotoklubu Jihlava v AČR Ctibor Čepička. Potěšila ho i účast. Jelo jednapadesát aut a jednatřicet motorek. Trasa byla letos shodná s loňskou jen částečně, loni se jelo spíše na Brtnici, letos na Polnou. Pořadatelé už nyní uvažují, že příští rok se vydají opět trochu jiným směrem.