„Letos se do kampaně zapojily nejen jednotlivci, firmy, ale také školy a školky, které tímto přibližují téma dětem a mladým lidem. V Jihlavě se připojila k papučovému dni ZŠ T. G. Masaryka a v Lukách nad Jihlavou vedle základní školy i škola mateřská. Těší nás zájem lidí. Díky tomu společně boříme společenské tabu,“ doplňuje fundraiserka Eva Švecová.

Kampaň měla za cíl informovat o tom, že pečovat o své blízké doma je možné až do posledního dne, a to za pomoci specializované péče mobilních hospiců.

„Mobilní hospice provázejí nevyléčitelně nemocného člověka v závěru jeho života. Přinášejí do domácnosti odbornou zdravotní péči, informace a podporu. Pomáhají rodině zvládnout péči o jejich blízkého tak, aby je mohl strávit doma se svými blízkými,“ řekla k tomu zástupkyně ředitelky mobilního hospice Sdílení v Telči Jana Bělíková.