V ulicích Na Kopci, Březinova, Okružní a Demlova se budou pohybovat v dubnu. Poznatelní budou podle červených triček s logem Charity. „Záměrem je podpora dvou charitních služeb: Charitní ošetřovatelské služby a Bárky charitní domácí hospicové péče," uvedla Radka Běhalová z Oblastní charity Jihlava.

Se svolením majitelů Obchodního centra Březinky bude navíc 7. a 15. dubna přistaven informační charitní stánek na „náměstí" centra. Dobrovolníci tam budou kolemjdoucím rozdávat propagační zápalky a nabízet informační materiály o službách Charity.

Jiní charitní dobrovolníci budou zároveň v průběhu tří týdnů v dubnu roznášet letáky do schránek obyvatel sídliště s informacemi o dvou zmíněných službách Oblastní charity Jihlava a o možnostech jejich podpory.

Bárka, tedy charitní domácí hospicová péče, chce prostřednictvím zdravotní, sociální, psychologické a duchovní podpory umožnit těžce a nevyléčitelně nemocným prožít poslední období svého života doma, v kruhu svých blízkých.

Podpora služeb je hlavním záměrem celé kampaně. „Chceme kampaní upozornit jihlavské občany, že Charita je zde pro ně, a zároveň nabídnout služby, kterých by v případě potřeby mohli využít," řekl Zdeněk Kousal, fundraiser jihlavské Charity. „Zároveň chceme obyvatele Březinek vyzvat k podpoře Charity a jejích služeb. Jednotlivců, kteří podporují naše služby, ubývá. Přitom jsou základem databáze a stability dárců neziskové organizace," doplnil Kousal.

V rámci kampaně proběhne také v úterý 22. dubna od šestnácti hodin beseda s pracovníky Bárky domácí hospicové péče s názvem Jak a proč pečovat o nevyléčitelně nemocného, umírajícího v domácím prostředí v kavárně Cafe Randezvous v Obchodním centru Březinky.