„Čeká nás s kolektivem zaměstnanců dopravního podniku hodně náročné a odpovědné práce. Věřím však, že se nám podaří obstát a i nadále zajišťovat spolehlivé a kvalitní fungování MHD v Jihlavě,“ vyjádřil Radim Rovner.

Radim Rovner vystudoval obor technologie a řízení dopravy na dopravní fakultě Jana Pernera Univerzity Pardubice. V roce 1999, tedy ihned po studiu na vysoké škole, nastoupil do Kosteleckých uzenin, kde se během osmi let vypracoval z dispečera dopravy na pozici ředitele logistiky. Před nástupem do jihlavského dopravního podniku byl provozní ředitel společnosti AGF Logistics.

„Přicházím s vysokou motivací pracovat pro DPMJ a rozvoj MHD v Jihlavě. Jsem člověk, který je zvyklý pracovat s vizí na více let. O dění ve veřejné dopravě v našem regionu se poměrně intenzivně zajímám a sleduji současný vývoj v oblasti infrastruktury, grafikonů dopravy, jízdních řádů i vozidel,“ uvedl Radim Rovner.

Podle nového ředitele je nyní klíčovým úkolem vypracovat strategii podniku v oblasti vozového parku na desetileté období. „Strategie v oblasti vozového parku DPMJ musí reflektovat současné a hlavně i budoucí potřeby města i místních částí a zahrnout externí vlivy, jako je například plánovaný systém integrované dopravy. Důležité je také vybudování centrálního dopravního terminálu v Jihlavě a udržení trendů v oblasti vývoje počtu přepravených cestujících v jednotlivých směrech a linkách. Plán musí jasně definovat potřebu vozů elektrické a motorové trakce, zároveň bude sloužit jako podklad pro stanovení výhledu potřeby financování vozového parku a jasně odpoví i na potřeby rozvoje a údržby trolejbusové dráhy,“ upřesnil Radim Rovner.