Cestující v sobotu mátly elektronické informační panely na vozidlech, na kterých byly autobusy chybně označeny. „Místo označení linek 3 či 6 jezdili nové autobusy jako linky 103 či 106 a podobně,“ popsal čtenář, který Deník na problém upozornil. Nesprávně fungovaly také informační panely uvnitř vozů. Nezobrazovaly správné zastávky.

Dopravní podnik prý za špatný informační systém nových vozů nemůže. „Pro nahrání informačního systému slouží software od dodavatelské firmy. Vzhledem k tomu, že program vykazuje popsané závady, které se projevily během zkušebního provozu o víkendu, řešíme s firmou reklamaci systému,“ uvedl dopravně-technický náměstek DPMJ Jaroslav Šetek. Dodal, že do konce prvního záříjového týdne by mělo být vše v pořádku.

Terčem kritiky bylo také fungování Wi-Fi připojení k internetu ve vozech. „Čekáme na ukončení výběrového řízení na dodavatele mobilních služeb, které vypsal Magistrát města Jihlavy,“ vysvětlil Šetek.