Letošní novinka zoologické zahrady navazuje na oblíbenou virtuální dovolenou, kam zvířata cestovala v loňském roce. „Jelikož na Vánoce má být rodina pohromadě, rozhodli jsme se, že letošní vánoční kampaň věnujeme cestování za rodinou. Jako cestovatele jsme si zvolili ježka ušatého, který je symbolem Jihlavy,“ vysvětlila vedoucí marketingu v Zoo Jihlava Simona Kubičková.
Ježka ušatého čeká ve virtuálním světě deset zastávek a přibližně padesát tisíc kilometrů. Na e-shopu pak mohou lidé kupovat kilometry, které ho posunou na mapě. „Za každou korunu ho posuneme o jeden kilometr, je možné zakoupit minimálně padesát kilometrů,“ řekla Kubičková. Ježek bude mít cestovatelský deník, jeho aktuální poloha bude viditelná na webu a facebooku zoologické zahrady.
Každý, kdo ježka na cestě podpoří, bude zařazen do losování o zážitkový program. Navíc mu bude ježek posílat své zážitky z dané destinace. „V případě, že se někdo do kampaně zapojí později, bude možné zakoupit samostatně i předešlé části deníku,“ uvedla Kubičková a dodala, že všechny získané finance půjdou na podporu chovu zvířat v Zoo Jihlava.