Stavba bude rozdělená na dvě stavební sezóny, v každé z nich bude opraven jeden jízdní pás. Předpokládá se rozdělení na tři etapy. „V první etapě je navržena výstavba kabeláže ve středovém dělícím pásu a jeho přejezdů. Ve druhé a třetí etapě budou probíhat práce v jednotlivých jízdních pásech, při úplné zavírce jízdního pásu, kde bude oprava aktuálně probíhat,“ uvedl Martin Buček z Ředitelství silnic a dálnic. „V každé z plánovaných etap však bude zachován jeden jízdní pruh ve směru na Jihlavu i ve směru k dálnici D1,“ ubezpečil zároveň řidiče.
Primárně půjde o opravu konstrukčních vrstev silnice v úseku mezi dálnicí D1 a křižovatkou s ulicí Romana Havelky. Vznikne také jeden nový přejezd středového dělícího pásu, pětice stávajících bude delších. Opravy se dočká i most přes přivaděč, dělníci se mimo jiné budou věnovat odvodnění, záchytnému systému nebo zabezpečení svahů.