Úprava bude znamenat nárůst úředních hodin o 7,5 hodiny za týden, pracoviště tak týdně odbaví o 180 klientů více. Nyní oddělení obslouží průměrně 200 lidí za den. Od dubna do konce června Magistrát města Jihlavy na pracovišti cestovních dokladů obsloužil více než 12 tisíc klientů. „Úprava úředních hodin zatím platí pro červenec. Podle zkušeností z minulých let očekáváme, že největší zájem během dvou tří týdnů opadne," uvedla vedoucí oddělení Kateřina Škarková.

Magistrát zdůrazňuje, že na pracoviště cestovních dokladů lze chodit i v úterý a ve čtvrtek. „I přes provedená opatření budeme před příští sezonou znovu veřejnost nabádat, aby si před dovolenými vyřizovala doklady s dostatečným předstihem. Ušetří tím čas a nervy především sami sobě," zdůraznil tajemník Magistrátu města Jihlavy Lubomír Dohnal.

Rozšířené úřední hodiny na pasech:
Pondělí: 6:30 – 18:30
Úterý: 6:30 – 15:00
Středa: 6:30 – 18:30
Čtvrtek: 6:30 – 15:00
Pátek: 6:30 – 14:00