Vyplývá to z průzkumu agentury Data Collect, který provedla mezi šesti sty obyvateli našeho kraje.

Prodejny mobilních operátorů, pojišťoven a bank podle výsledků začínají prohrávat souboj s internetem.

Lidé se pomocí veřejné sítě naučili zařizovat stále více věcí. Dokonce dvě pětiny zákazníků navštíví kamenné pobočky méně než jednou ročně. Naopak téměř polovina oslovených využívá častěji než jednou za čtrnáct dní internetovou zákaznickou péči.

Do kamenných poboček operátorů, bank a pojišťoven pak většina zákazníků chodí jen v nezbytných případech. Často jen při prvním nákupu služby či produktu.

Agentura se dotazovala také na to, jak jsou lidé spokojeni s péčí poskytovanou prostřednictvím internetu. Tam veřejná síť dopadla ještě lépe. Devadesát procent lidí, kteří ji pravidelně využívají, vyjádřili úplnou spokojenost.

Naproti tomu jen sedmdesát procent oslovených je spokojeno se službami v kamenných pobočkách a na telefonních linkách.