„V prostorách pražského metra a jeho nejbližším okolí jsou vystavené prosvětlené reklamní grafiky, které ukazují renesanční náměstí v Telči, baziliku svatého Prokopa v Třebíči, poutní kostel svatého Jana Nepomuckého na Zelené hoře ve Žďáře nad Sázavou, singletracky v novoměstské Cyklo aréně Vysočina, vírskou Viu Ferratu v Bystřici nad Perštejnem a nově i Dům Gustava Mahlera,“ přiblížil reklamní plochy ředitel Vysočina Tourism Tomáš Čihák, jehož organizace má zajištění kampaně na starosti. Atraktivní místa Vysočiny budou veřejnost v metru lákat k návštěvě do 28. května.

„V minulém roce jsme cílili na téma baroko, letos jsme se zaměřili na největší atraktivity našich partnerů - měst, která se rozhodla do propagace zapojit," dodal Čihák.

Všech šest fotografií měst propojuje slovo čistota. „Vysočina je jedinečná právě svou čistotou, která se odráží v přírodě, v autentičnosti a v jižnější a východnější části kraje také v jedinečném folkloru, proto pracujeme a doslova podtrhujeme přídavné jméno čistý, a to v nejrůznějších významech," vysvětlila myšlenku Monika Brothánková z Vysočina Tourism.

Vysočina Tourism je krajská příspěvková organizace, která letos oslaví deset let svého fungování.