V Radkově se stavba zahájila v dubnu, několik týdnů se pracovalo, pak se až do podzimu nic nedělo. Zakázky se tedy po novém výběrovém řízení musela ujmout jiná firma, snahou bylo dokončit vše co možná nejdříve.

"Od 30. listopadu se dá místem projet jedním jízdním pruhem. Museli to otevřít v tomto termínu kvůli dodržení harmonogramu. Minulý týden se asfaltovalo. Pořád se pracuje, nejsou hotové chodníky ani zábradlí a další věci. Dovedete si asi představit, jak to asi může být kvalitní, když se to dělá v takovém počasí, které nyní panuje," sdělil radkovský starosta Miroslav Mareček.

Situace s rozkopanou silnicí během léta přinesla komplikace nejen domácím, ale i obyvatelům nedalekých Strachoňovic, pro něž uzavření hlavní spojnice do jejich vesnice znamenalo, že po objízdných trasách najeli třikrát více kilometrů než normálně. Aby v této části Jihlavska toho nebylo málo, dělal se nový most v sousední Černíči, i tam byla uzavírka.

Stejný problém jako v Radkově řešili také na dalších místech na Vysočině - ve Starči na Třebíčsku, v Hluboké na Havlíčkobrodsku a Porežíně na Žďársku.