„Zatím dolaďujeme poslední detaily. Kromě vývoje prutu máme výhradní zastoupení anglické značky Urban Bait pro Česko a Slovensko a také zboží nabízíme na našem eshopu CarpNation,“ prozradil Lupač.

Vytvořit si vlastní rybářské náčiní je napadlo za dlouhých večerů u rybníka. „Řekli jsme si, že by bylo super mít vlastní značku a vytvořit kolekci prutů, kterou budeme moct nabídnout ostatním rybářům. Nyní jsme jen kousek od cíle,“ popsal zrod CarpNation Lupač. K rybám měli blízko už od dětství. „Pepa se s prutem v ruce musel snad i narodit,“ zasmál se Lupač, kterého k tomuto koníčku přivedl jeho dědeček.

Značku založili před dvěma lety. S prvním výrobcem ale nepochodili. „Po testování vzorků prutů a stovkách odeslaných e-mailů jsme zjistili, že kvalita neodpovídala našim představám,“ podotkl Lupač. Od jejich podnikatelského záměru je podle něj nikdo neodrazoval. Jedinou větší překážkou byla zpočátku angličtina. „Po necelém roce psaní e-mailů a vyřizování anglických telefonátů jsem se naučil víc, než za celou svou školní kariéru,“ zažertoval.

Na anglickou společnost Urban Bait, která vyrábí potravu pro kapry, narazili loni v listopadu a zkusili firmu oslovit. „Nakonec to dopadlo tak, že jsme se v únoru sešli s majitelem Terrym Dempseym v Praze, kde jsme dohodli podmínky spolupráce,“ vyprávěl Lupač, který se za Dempseym vypravil v červenci na okraj Londýna do jeho firmy. „Nyní testujeme jejich výrobky v místních vodách a šíříme je do českých a slovenských prodejen,“ dodal.

V budoucnu plánují spojit síly i s dalšími zahraničními značkami a rozšířit tak sortiment na svém internetovém obchodě. „Snažíme se to všechno dělat spíš pro radost než pro velkou slávu nebo peníze,“ poznamenal Lupač a dodal, že jako správní rybáři všechny úlovky vrací zpět do vody, aby z nich měli radost i ostatní. „Zabitá a snězená ryba dá jen těžko pocítit krásný pocit z úlovku i dalšímu rybáři,“ upozornil.